dimarts, 21 d’abril del 2009

90 Anys de futbol

El Club de Futbol Organyà, ha realitzat durant dues setmanes una exposició de fotos, records i objectes que han servit per rememorar els 90 anys de futbol que el club porta realitzant al poble. De la mà dels nous valors de la directiva del club, dos ex-jugadors s'han posat mans a la feina per dur a terme aquesta exposició. El David Escofet i el Joel Boix, amb l'ajuda de na Lurdes Farreres han estat capaços de reunir i ordenar una setantena de fotografies, mitja dotzena de samarretes, alguns trofeus, àlbums amb retalls de premsa, pilotes signades, i amb les aportacions de gent del poble han aconseguit captar l'atenció de tothom qui ha entrat a la sala d'exposicions de les Homilies.
Els visitants, han gaudit de bo de bo de les fotografies que feien rememorar anècdotes passades i que fins i tot han fet brillar els ulls a més d'un visitant que en molts casos es reconeixia en alguna fotografia.
De fet, aquesta exposició ha estat molt més que una exposició de futbol, de ben segur que podem pensar que aquesta exposició és també una expressió de costums que durant els darrers 90 anys els vilatans han anat fent paral•lelament a la història del club.
Jo, també he volgut aportar el meu granet d'arena a tan ambiciosa proposta i des del camp en que jo tinc accés, he realitzat un vídeo-clip, que no és res més que una musicació de mig centenar de fotografies per tal de veure-les a través del web del club, o directament pel Youtube.
L'altra aportació meva ha estat l'elaboració d'un reportatge en vídeo de l'exposició, complint així la promesa de mostrar-la a tots aquells que per dissort no van poder assistir a la sala d'exposicions. D'aquest reportatge n'estic especialment orgullós, ja que la qualitat assolida ben bé és equiparable a qualsevol altre reportatge d'una televisió local o comarcal. I clar aconseguir això en les hores lliures de la vida familiar encara té més mèrit.
És per això que em sento orgullós de mostrar-vos aquí els resultats d'aquests dos vídeos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada